torsdag 24. januar 2008

Litteratur samling 2

Kulbrandstad, Lise I (2003): Lesing i utvikling, kap. 1 og 2.
Selander, Staffan og Dagrun Skjelbred (2004): Pedagogiske tekster for kommunikasjon og læring, kap. 1 og 2.

Videre bruker dere det stoffet som er lagt ut i form av linker under samling 2 på Fronter.
Engen, Liv og Lise Helgevold: ”Fagbok i bruk”: Å lese en fagtekst”. Lesesenteret, UiS.

Hoel, Trude og Lise Helgevold: ”Jeg leser aldri – men jeg leser alltid! Gutter som lesere og som bibliotekbrukere”. Lesesenteret, UiS.

Sjøberg, Svein: ”Hva tester Pisa?” Kronikk i Aftenposten 17. desember 2007 og ”Paradokser fra Pisa?” Kronikk i Dagbladet 15. desember 2007.

For øvrig viser jeg til Skolenettets samlesider om lesing

1 kommentar:

Ben sa...

Wow er bra å være tilbake med eksen min igjen, takk Dr Ekpen for hjelpen, jeg vil bare gi deg beskjed om at du leser dette innlegget i tilfelle du får problemer med kjæresten din og fører til skilsmisse og du ikke Ønsker skilsmissen, er Dr Ekpen svaret på problemet ditt. Eller du er allerede skilsmisse og du vil fortsatt at han / hun skal kontakte dr. Ekpen stavebeslåingen nå (ekpentemple@gmail.com), og du vil være glad for at du gjorde det